→→→

ul Zagłębiowska 25,
41-208 Sosnowiec

26 II - Wiosenne kodowanie

Na zajęciach uczniowie mieli do wykonania "wiosenne" zadanie. Borykali się z zakodowanymi obrazkami. Ich działania kształciły nie tylko umiejętności matematyczne, ale także umiejętność współpracy.

 

 

Czytaj więcej...

12 II – Sporty zimowe

Zadanie uczniów polegało na zakodowaniu trasy dla robotów edukacyjnych Ozobot, w taki sposób, żeby prowadziła obok wybranych przez nich dyscyplin sportowych i uwzględniała zmienne tempo poruszania się robota.

Czytaj więcej...

05 II – Wesoły karnawał

Zadanie uczniów polegało na wypełnieniu trasy dla robotów barwą, oraz uzupełnienie kodami w taki sposób, aby Ozobot
rozpoczął drogę na starcie następnie wjechał na "uśmiechniętą maskę" z niej przemieścił się na "smutną maskę", a następnie został wprowadzony w stały ruch umożliwiający się poruszanie po konturach masek.

Czytaj więcej...

29 I – Nie tylko na poczcie...

Co się dzieje z listem, kiedy wrzucimy go do skrzynki pocztowej? Na czym polega praca listonosza? Jak mógłby wyglądać znaczek pocztowy, gdyby projektowały go dzieci?...Dzieci zaprojektowały swoje znaczki pocztowe, a następnie wstawiły kody na jego obrysie według własnego pomysłu.

Czytaj więcej...

08 I – Dni tygodnia

Na zajęciach uczniowie utrwalali dni tygodnia. Ich zadaniem było zaprogramować drogę robota tak, aby przejechał obok dni tygodnia we właściwej kolejności.

Czytaj więcej...

27 XI – Marzenia szeptane misiowi na ucho.

Pluszowy miś to ulubiona zabawka niejednego dziecka. To przyjaciel najmłodszych, powiernik sekretów, radości i trosk. Na zajęciach przeprowadzonych według tego scenariusza dzieci nie tylko pomyślą o swoich marzeniach, życzeniach, ale też utworzą zakodowaną trasę dla ozobota.

27 XI –  Mały, wielki miś.

Na zajęciach uczniowie ułożyli misiowe sudoku, następnie rozkodowali zakodowany obrazek. Były to zajęcia pełne swobody i uśmiechu.

20 XI –  Pada, pada, pada, wieje, wieje

Zadaniem dzieci było utworzenie trasy dla robotów, a następnie zakodowanie jej, według własnego pomysłu.

13 XI – Kap, kap, kap - kodowanie w rytmie deszczu.

Dzisiejsze zadanie dzieci polegało na zaprogramowaniu robota, w taki sposób, żeby przejechał nad grafiką najbardziej pasującą do aury za oknem.