Ostatnia aktualizacja 31 sierpnia 2018 r.     

Szkoła Podstawowa nr 29

im. Władysława Broniewskiego w Sosnowcu

Realizacja zadań projektu Erasmus +

     Na przełomie listopada i grudnia uczniowie oraz nauczyciele naszej szkoły włączyli się w realizację zadań wynikających z projektu Erasmus + „Let’s become Mathematicians, shall we?”

Poniżej przedstawiamy niektóre z nich

 Klasowa choinka

Każda klasa 1-7 przygotowała choinkę, która została zamocowana na drzwiach do swojej sali lekcyjnej. Choinki wykonane zostały techniką origami. Na niektórych zawisły ozdoby nawiązujące do matematyki.













Kartki świąteczne dla szkół partnerskich

Uczniowie klas 1-7 wykonywali kartki świąteczne, które zostały wysłane do szkół partnerskich we Włoszech, w Norwegii i w Portugalii, na Węgrzech i na Litwie. My również czekamy na kartki świąteczne od naszych przyjaciół.







Mikołajkowy Konkurs Matematyczny dla klas 1-3

14 grudnia odbył się Mikołajkowy Konkurs Matematyczny klas 1-3. Uczniowie, którzy zgłosili  się do konkursu indywidualnie zmagali się z zadaniami konkursowymi. Najlepszych matematyków poznamy już niebawem, bo 21 grudnia.







WYNIKI MIKOŁAJKOWEGO KONKURSU MATEMATYCZNEGO
UCZNIÓW KLAS 1-3

KLASY 1

I miejsce – Wojciech Jagoda
II miejsce – Karol Białas
III miejsce – Daria Bubak, Jakub Bochenek

KLASA 2

I miejsce – Weronika Bereszko
II miejsce – Justyna Dąbrowska, Sergiusz Gromanowski
III miejsce – Tomasz Gredka

KLASY 3

I miejsce – Patrycja Matuszczak
II miejsce – Anna Ptak
III miejsce – Weronika Chudy

„Starsi uczniowie uczą swoich młodszych kolegów”

"Starsi uczniowie uczą swoich młodszych kolegów" to cykl zajęć z edukacji matematycznej , które z uczniami klas 1-3 poprowadziły uczennice klasy 5 b i 6 a. Uczyły one jak układać chińską ludową łamigłówkę jaką jest Tangram matematyczny. Nie były to jednorazowe zajęcia prowadzone przez starsze koleżanki, bowiem zaplanowane są już kolejne.










Ponadto:

  • uczniowie klas 2-7 rozwiązywali quiz matematyczny, do którego zadnia ułożyli uczniowie i nauczyciele z Portugalii - pełne zbiorcze wyniki quizu już wkrótce na stronie internetowej projektu;
  • uczniowie i ich rodzice w każdej ze szkół realizujących projekt wypełniali kwestionariusz, który zawierał pytania dotyczące postaw wobec matematyki – pełne zbiorcze wyniki kwestionariusza już wkrótce na stronie internetowej projektu;
  • uczniowie, z pomocą rodziców, wypełniali test inteligencji wielorakiej, dzięki któremu można ustalić swój dominujący typ lub typy inteligencji. Jest to osobisty klucz do szybkiego uczenia się - pełne  zbiorcze wyniki testu już wkrótce na stronie internetowej projektu;

Jeśli ktoś jeszcze nie wypełnił tego testu, a jest ciekawy jaki rodzaj inteligencji jest jego dominującym, można skorzystać z testu zawartym pod linkiem:

http://brieftip.pl/test-inteligencji-wielorakiej-rodzaje-inteligencji/

p. Ewa Węgrzyńska




******************

Szkoła Podstawowa
nr 29
w Sosnowcu
ul. Zagłębiowska 25
41-208 Sosnowiec
tel/fax: 032 2992163
sp29@sosnowiec.edu.pl

******************

Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły 29

******************

Szkoła Promująca Zdrowie

******************

Spółdzielnia Uczniowska "Łakomczuch"

******************